רישומי רוח הבידה

bidet.gif

“הבידה הרוחני”

(שירון קצרצר זה המובא בפורמט של תמונה (לחיזוק הריטמוס
מגלם בבהירות את תוצרי רעיון “הפילוסופיה הדטרגנטית” של “הבידה הרוחני”
זהו בעצם הגרעין, ממנו מתפתחת התיאוריה המיזנטרופית הנ”ל של העכברוש המרוט
על פיה הוא (אני – בגוף שלישי) ניסה לחיות במשך שנים – אך ללא הצלחה יתרה

את הסודות (הטיפשיים אך רבי המשמעות) החבויים במרווחים שבין השורות
אני אנסה לפענח בבלוג הזה – מכיוון שאני חש כי הגיע העת לאוורר את ארכיב
הגיע השעה לשחרר ת השידים – לתת דרור לשקצים ולשרצים

הקטע הנ”ל נכתב בשנת 1998 – אך בעצמו הוא גירסא דיי מאוחרת
של אוסף קטעים – פרגמנטים של טקסט סתום שנכתב על פיסות נייר זול
בהיותי נער מתבגר בשנות השמונים – בתקופה שלחמצן את השיער נחשב למרד אמיתי
תוצר עלוב של תקופה מזורגגת, שהולידה דור דור שרבים ממנו בזמנו, רצו למות ומהר

בבוא היום אני מתעתד להתחיל במלאכת העלאת הפרגמנטים הללו לבלוג – ללא נדר
ואנסה למפות ולסדר בצורה הגיונית – את פילוסופיית החיים הזאת
שבעיניי הי התמצית של החיים עצמם – לא פחות

אמור לי באיזו אמיתה אתה מאמין – ואראה לך כיצד זה מאבד מערכו
לפי רוח הבידה – המעקר מתוכן כל משמעות נשגבת
אבוי, אילו שטויות טרחניות הן אלו – ניראה לי שאני הולך להנות מזה לא מעט

העכברוש המרוט – אפריל 2008

Leave a Reply

